

Reklamacja
- Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej lub e-mailem na kontakt@spikecraft.pl.
- W zgłoszeniu zaleca się podanie następujących informacji mających ułatwić Sprzedawcy rozpatrzenie reklamacji:
a) dane osoby zgłaszającej reklamację,
b) datę zakupu reklamowanego towaru lub numer zamówienia,
c) przedmiot reklamacji,
d) opis wady, okoliczności i datę jej powstania,
e) żądanie Klienta.
Nie podanie powyższych informacji nie wpływa na proces rozpatrzenia reklamacji. - Reklamacja będzie rozpatrzona przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
- Towary odsyłane w wyniku procedury reklamacyjnej prosimy odesłać wraz z otrzymanymi fakturami na następujący adres:
JS Light Jarosław Stępień,
ul. Broniewskiego 8/1,
46-203 Kluczbork - Koszty wysyłki Towaru, którego reklamacja została uwzględniona, Sprzedawca zwróci niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, na wskazane przez Klienta konto bankowe.
Zwrot towaru
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i zwrotu Towaru zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
- Informuje o tym Sprzedawcę w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy przez Internet w formie pisemnej lub e-mailem na kontakt@spikecraft.pl.
- Następnie Klient odsyła Towar w terminie kolejnych 14 dni, liczonych od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, na następujący adres:
JS Light Jarosław Stępień,
ul. Broniewskiego 8/1,
46-203 Kluczbork - W celach ułatwiających identyfikację Klienta, do odsyłanego Towaru należy dołączyć numer Zamówienia.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sklepu.
- Sprzedawca zwraca pieniądze za Towar (cena Towaru oraz koszty wysyłki) w terminie 14 dni liczonych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.